lunes, 28 de abril de 2008

Carta desde el Llagu´l Mayáu les Capielles

Ayer Lunes, 28 de Abril de 2008 mientras la Asociación de Mujeres so la Malena estaba reunida en La Panera algún duendecito dejó un paquete a la puerta con la siguiente carta que transcribimos textualmente:

Querides collacies de la "ASOCIACIÓN DE MUYERES SO LA MALENA"

Equí enriba, na Madalena, tamos toes/os per contentos cola vuestra visita del mes d´avientu pa ponenos el belén. Bono too menos el tragu que ye mui protestón y diz que nos villancicos desafinabais bastante.

Tamos naguando pa que repitáis l´añu que bien, el Nuberu prometíome que´l día que vengaís fará pa que nun tea per equí nin l´orbayu, nin la borrina y que fairá un día estupendu.

Al que más-y prestó de tolos casinos de la montaña foi al mio Xanín, que diz que ponéis muncho xwitu nos villancicos y na folixa qu´entamasteis.

Polo bien que lo pasamos y como nun venís a recoyer esti belén tan guapín, nos vos lo enviamos pa que l´añu que vien pongáis el mesmu.

Ensin mas que dicivos y deseando que xubáis tamién estiv branu despíome de vosotres/os fasta la prosina vegada

TA LLUEGU

Firmáu pola XANA DEL LLAGU´L MAYÁU LES CAPILLES

En la caja además estaba el mencionado Belén que volveremos a subir a la Madalena es posteriores ocasiones tal y como nos dice la Xana.
Gracias xana, trasgus y demás personajes mitológicos de nuestra querida Asturias..

So la Malena

No hay comentarios: